kontraster

Dagen har varit innehållsrik. Började med att jobba som vanligt. Fast bara fram till lunch. Sedan åkte jag tillbaka till Karlskoga för begravning. Väldigt fin cermoni med mycket musik.
Efteråt gick jag ner till stan för att leta halloween utstyrsel. Lite kontrast mot bara en stund tidigare...
Nu har jag i alla fall hittat outfiten för halloween :)
På stan träffade jag först Emelie, har inte sett henne sedan.. sjukt länge sedan! Väldigt roligt att se henne! Sedan träffade jag Kajsa med, som jag inte sett sedan skolavslutningen, också väldigt roligt!

I morgon ska vi iväg på inflyttningsfest, ska bli riktigt roligt!
Och på lördag åker vi iväg med Birka Paradise till Åland, ska också bli roligt. En fullproppad helg :)
Negativa är att vi inte kan jobba med huset. Har lite kvar att greja med som skulle vara kul om det blir klart innan inflyttningsfest. Men man måste kunna unna sig att släppa huset med och ha kul också!

Nu ska jag softa i soffan till läggdags, är så trött... ska tvinga hit Micke med så han inte jobbar ihjäl sig! Han har byggt i köket sedan han kom hem.
Hörs efter helgen igen! Ha en toppen helg alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0