Hungrig

Ensam hemma, ikväll igen. Micke jobbar sent. Gjort hela veckan. Maten blir inte som den borde då. Orkar inte laga mat själv. Men nu börjar jag bli riktigt hungrig. Leta reda på något i kylen? Cykla till konsum?
Egentligen för hungrig för att avgöra.. Brukar sluta med att jag får känslosamma bryt och blir apatisk. Sååå... kanske borde ta tag i det innan det är för sent.


Har faktiskt rensat lite i "skräp rummet" idag. Men behöver en bokhylla dit för att få bort allt från golvet. Och den står på övervåningen. Men lite bättre blev det.

Nej nu måste jag nog ta mig nått att äta. Borde laga till matlåda med, men tror inte jag har nått hemma för de. (som jag är sugen på) Och är antagligen för lat för att åka till konsum nu.

Oj vilket intressant inlägg det blev.. mina mat-tankar XD
Ber om ursäkt för dålig fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0