Nattklubbens dagar är förbi.

Igår blev det fest och utgång. Första gången jag var ute sedan Mustach. Och det var i våras väl?
Anyway.
Var hemma hos Johan innan på förfest. Riktigt trevligt och roligt. Sedan skulle de andra på Nightshift (nattklubb), så hängde med vi med.

Redan i kön så undarde jag vad jag gjorde där. Väl inne ändrades inte mina tankar. Det enda roliga var att titta på allt folk. Och att man träffade några få man kände. Typ tre personer.
Sedan kändes resten ganska... hittar inget bra ord. Lame? 
Kalla mig tråkig, kalla mig gammal. Men jag forstod varför jag inte gått ut på flera månader. Och jag känner absolut inget sug på att gå ut igen.

Det är mycket mycket roligare på hemmafester/privata fester.

Ända anledningen till att gå ut igen är om det kommer en bra artist.
Eller gå till en pub/bar.



Ta inte illa upp ni som älskar att gå ut. Alla är olika. Och det är inget för mig längre bara.



Kommentarer
Postat av: Zandrta

Håller helt med dig, tappade lusten för krog livet för ca 2 år sedan. SÅ jag kan nog säga att man känner sig rätt gammal rdan :S

2010-09-26 @ 17:55:13
URL: http://zandraaugustsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tacka vet jag Red brick :D.

2010-10-08 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0