Nära nu..

Inte långt kvar nu tills vi sitter på planet på väg mot El España!
Har nyss packat klart. Har bara tandborsten kvar att lägga ner. Tror jag.
Kommer väl antagligen på något mer... Känns som jag glömt nått, men kan inte sätta fingret på det... alltid samma känsla...

Som tur var så finns ju pengar, och det mesta går ju att köpa :)
Viktigaste i alla fall med; Pengar, pass, bikini! Klarar man sig långt på!

Och gissa vad? Springskorna är nerpackade!
Sara... springa på semestern.... Det trodde ni inte! ;)
Får väl se om de kommer till användning. Men får för mig att det kan va lite mysigt att springa längs stranden... Kanske har nått annat att tänka på än att det är så jobbigt så jag håller på att svimma...



Kommer dock sakna min älskling som blir kvar ett tag till i kalla höstiga sverige.
Men han klarar sig nig fint, finns ju panpizzor och piroger ;) nejdå..


Kommer förresten kunna blogga från huset, de har nämligen internetuppkoppling! Så jag överger er inte helt :) Kanske till och med kan lägga upp lite tjusiga bilder!

xoxo



Jag??

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: bara bra, själv? :)

2011-08-23 @ 17:09:46
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0