Resväskan??

Den här väskan är antagligen den mest populära och eftertraktade väskan just nu.

Jag beställde först en svart Snugpak Roller Kit Monster från Outnet. Fick ett mail att den var slut, men att de skulle få in en röd som jag kunde få istället?
Ja tack svarade jag.. för sent. För då hade den också tagit slut.
Jaha... de skulle inte få in några fler fören i slutet av januari. Leta vidare.
Hittade en likadan på Addnature. Beställde en röd denna gång. Fick sedan ett mail.
Gissa vad det stod i det mailet? Jo att den var slut. Men jag kunde få en svart istället?

Suck! Så nu har jag svarat att Ja visst går en svart bra...igen. Fast tvärtom.
Så väntar med spänning på svar!

Tror ni jag får någon väska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0