Helgens upptåg

Helgen har vairt kalas!
Torsdagen och bowling med jobbet var kul! Blev dock ganska sent, så var inte så pigg på fredagmorgon vid 5 när jag skulle upp igen... Men den var ju fredag, så det gick an.
Fredagen var det kalas i Valåsen, super god mat och som alltid väldigt trevligt sällskap!

På lördagen kom Ingrid på besök! Jätteroligt att ses igen! Saknar verkligen henne och resten av gänget mycket ibland.. På kvällen kom även Joel (som jag inte träffat va jättejättelänge även fast han bor i stan, illa!) och vi lagade mat, drack vin och catchade upp. Senare drog vi ner till Red Brick (nostalgi!). Har nog inte varit där sedan vi slutade skolan i somras, så det var riktigt roligt! Måste göras om :)

Söndagen var allmänt seg och spenderades mycket i soffan, men hann även med en härlig prommnad i kvarteren innan Ingrid åkte hemmåt.
Så var det även ljusparty hos Cathrine. Supermycket fint och goda dofter, så blev en liten beställning...
Bokade även in mig som värdinnna, kände att det var min tur nu :P Men det är inte förens i april, men då är alla som vill välkomna!! (ska påminna lite senare så ni inte hinner glömma ;))



Kanske ska tas sig lite och äta innan det är dags att dra vidare? (och inte bara äte resterna av tortillachipsen sen i går...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0