Mellandag

Tyskarna har rätt, det är verkligen en mellandag idag.

Sitter här framför datorn och är jättehungrig. Men kommer inte på nått att äta. Måste ta tag i mig själv och fixa nått innan jag svimmar av stolen :P
Idag är det Zumba, det ska bli kul, även fast jag känner 0 energi nu. Men rumpskakningar piggar ju alltid upp ;)

Imorgon kan man säga att helgen börjar!
Startar med afterwork på Strike. Bowling med arbetskamraterna. Ska bli riktigt roligt! Så kommer Micke hem med!
På fredag är det dags att fira farbror Svenne, hört att det ska bjudas på kräftor, mums!
Sen på lördagen kommer Ingrid hit!! Det ska bli så roligt att träffas igen! Längtar jag verkligen till.



Nu måste jag verkligen äta... börjar få huvdvärk med...  =S inte lämpligt att lämna mig själv i veckorna tror jag... Måste nog påpeka det till Mickes chef så han får vara hemma!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0