Vårt kök

Nu har jag äntligen fixat lite bilder från huset, men tar lite i taget. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) Börjar med köket.


Så här såg köket ut när vi köpte huset:




Sen rev vi ut allting och bygde ett nytt kök.
Skåp och stommar är från Ikea. Luckorna är modellen Ädel vit.
Bänkskiva i sten, från Ikea.
Ugn och spis i högskåp är också från Ikea, liksom induktionsspishällen.
Spisfläkt och diskmaskin är av märket Bosch och köpte via Tretti.se, där även kylen och frysen av märket Samsung är ifrån.

Lite småfix kvar att göra bara; dra klart elen, sista listerna, upp med lite hyllor och annat "piff".















Kommentarer
Postat av: Emelia

Vilket fint kök ni fått!

2011-02-08 @ 20:21:04
Postat av: Anna på tretti.se

Hej Sara!



Jag heter Anna och jobbar bland annat med omvärldsbevakning på tretti.se och då hittade jag din blogg.



Och jag måste säga - Åh, vilket fantastiskt snyggt kök ni har fått! Det är verkligen en förbättring.



Svart är det nya vita ;) Riktigt läckert. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya kök och har ni några frågor kring produkterna eller om ni behöver någon ny pryl så tveka inte att höra av dig!



Vi finns även på FB och på Twitter om du vill fråga något eller om du vill kolla in kampanjer för bara er fans!



Ha det bra!

/Anna

2011-02-09 @ 10:40:14
URL: http://tretti.se
Postat av: Jenny

Hej Sara!



Jag håller också på att renovera kök, gillade ditt kakel! Vart är det köpt om man får fråga :)



2011-02-24 @ 22:15:05
URL: http://narjagvill.blogg.se/
Postat av: Nilla

Snyggt kök! Fräscht med stenskiva!



Mvh

Nilla

2012-02-18 @ 00:52:55
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0