Trädgård

Har redan börjat fundera över hur jag vill ha det i trädgården. Lika bra, snart vår ju!
Och då har jag nått att tänka på i bilen, då stereon inte fungerar i mormors bil som jag lånar i veckan :P

- Lite rabatter skulle vara trevligt. En rosenbuske som klättrar upp längs väggen.
- Jordgubbsland är ett måste!
- Rabarber vore gott att ha med...
- Och lite frukträd skulle inte heller vara fel.
- Rensning av döda buskar på tomten.
- En liten "låda" att odla i.
- Kanske en Tuja(?) häck längs järnvägen?
- Kanske ta bort några tallar?


Skulle vilja ha en mysig trädgård med blommor och buskar.
Med plats för spel som kubb och liknande.
Hur får man en sån?

Problemet är att jag inte har så gröna fingrar som jag önskar...
Kanske dags att börja kolla i lite trädgårdtidningar/bloggar :)




Kommentarer
Postat av: moa

Jaa det är det allt :)

2011-02-01 @ 12:38:09
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0