Jordgubbe!

Igår när jag rensade ogräs i mina planteringslådor, hittade jag den allra första jordgubben i vårt land! Trodde inte vi skulle få några bär i år, då plantorna inte tog sig i början. Men nu ser de riktigt bra ut, och har sett små gröna bär som kommer.
Kan lova att den var väldigt god :)


Idag efter jobbet träffade jag Madde för en prommenad, lite kortare än vanligt, men härlig! Sedan en längre fika då vi nog löste alla värdsliga problem.

Imorgon kommer Ingrid, ska bli så kul att ses igen! Får se vad vi ska hitta på i helgen. Hoppas på fint väder så man kan vara ute..


Nu är även biljetter bokade för Grebbestad trippen nästa helg. Blir en helg hos Johanna och Niklas, med tältturnéen med Europe och Takida. Inga band jag dyrkar kanske... men hoppas att själva grejen med liveband fixar stämningen.



Nu bädda ner sig i sängen med en deckare!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha eller hur !

Jag har hunnit åka igenom en massa märkliga städer. :P

2011-07-26 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0