30- års fester

Sitter hemma i soffan, den här söndagen har bara flugit förbi. Och inte har vi gjort något vettigt... Tvättat, vattnat (ja mamma, jag har vattnat mina blommor! :P), och degat i solen med en bok. En hyffsat bra "dagen-efter" dag. Känner dock att jag borde hunnit med att städat... får ta tag i det i veckan..


Igår var vi på 30 års fest. Det var Peter Persson och hans 7 vänner som bjöd in på stor-fest i Folkets hus källare.
De bjöd på mat (ca 140 ätande gäster!), fri bar(!), tipsprommenad, Dj och trubbadurer. Behöver jag säga att det blev en hejdundrades fest?!
Riktigt roligt och bra drag!
Var även och hälsade på på en annan 30 års fest, hos Carros kusin, en sväng en halv trappa ner. Också trevligt, om än lite mer städat, men med liveband och dans :)

Kvällen slutade med bussjakt i ösregn, och sedan efterfest hos Linda och Daniel. Där dog dock festen ut för min del. Supertrött gick jag och la mig i Tildes säng, innan vi tog en taxi (max 1 km..;P) hem. (Till vårt försvar åkte vi med ett annat par som skulle åt samma håll men längre...)'

En riktigt festlig och rolig helg helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0