seg-söndag

Idag kommer bli en seg söndag, det känner jag på mig. Klockan är snart 12 och det ända jag åstakommit idag är att sätta mig vid datorn och läsa bloggar... Visserligen kul och intressant..
Funderar på vad jag ska hitta på idag. Och kommer på 0 som är kul.
Dock massa borden.

Borde städa. Borde tvätta fönster. Borde tvätta. Borde fixa i rummet-med-flytkartonger-kvar-efter-1-år. Borde åka och handla.

Men först måste jag ha frukost. Och så klart har vi inget hemma. (eller jo, men inget jag råkade vara sugen på nu... (rostat bröd)) Så en sväng till konsum först?
Ska snart ta tag i dagen.
Som förresten är sista dagen med söndagsångest för mig och Micke! Det är nämligen sista söndagen som M åker ner till Jönköping!! Sååå skönt!! :)



Igår var det släktträff uppe i K-dal med familjen Olsson. Riktigt trevligt och roligt!
Spelade brännboll och kubb. Barnen badade. Åt god mat. Fick till och med tur med vädret!
Dock blev det en liten incident när Linn badade och höll på att skära av sig tån.. :S Men tillslut slutade det blöda och hon kunde halta runt igen :)
Tack för en trevlig dag!


Kanske ska försöka ruska liv i min sambo??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0