Hektiska mars

Det är mycket på gång nu i mars. Jobbar knappt en enda hel vecka.
I helgen var det dop i Grebbestad, nu till helgen åker vi till Sälen, helgen efter det åker jag på Kick off med jobbet. Och helgen efter det är det redan april! Och så är det massa kalas i veckorna med; Elli, Tilde och Jonas.

Även mycket som händer på jobbet. I slutet av mars ska jag på Tech days, en stor mässa för IT folk. Massa olika "sessions" att gå på om olika ämnen, föreläsningara och middag med underhållning av Petter och September på kvällen. Ska bli kul!

Kick off som sagt på en "gård" utanför Sthlm. Konferens, föreläsning, middag och fest!

Min granne Martin ska på arbetsintervju!

Jag ska äntligen få nya arbetsuppgifter på jobbet! Jag ska nu ingå i applikationsgruppen på Service Desken. Det innebär jobb med Sharepoint, förvaltning på olika applikationer för kunder t ex Maximo. Mer åt det hållet jag vill, med utveckling och applikationer istället för det rent tekniska. Ska bli jättekul! Har redan börjat med upplärning av Telias system Calculus och ska nästa vecka få börja med överlämningen av Volvo IT! Spännande :)


Så nu håller jag tummarna för att Micke ska få komma hem och jobba med, så blir allt jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0