Techdays

Imorgon (och onsdag) är ingen vanlig jobbdag. Jag ska nämligen på Tech days!
Det är ett IT event som Microsoft anordnar. Detta år är tema " The Cloud Story".
Ska bli jättekul! Massa olika sessioner att välja på, alldeles för många intressanta... vill gå på fler än jag hinner med! Och imorgon kväll blir det mingel och uppträdande av Petter och September!
Återkommer imorgon eller på onsdag med info om hur det gick, och förhoppningsvis lite bilder :)
Nu ska jag packa väskan så jag får med allt. 
TechDays 2011 i Örebro
PS. Svar till Jonna: Vitrinskåpet är från Jysk.

Kommentarer
Postat av: moa

Åh låter spännande, om man gillar sånt förstås :P

Fast Petter och September vore inte helt fel att se :P

2011-03-29 @ 10:10:36
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0