Stockholm

Nu äntligen är en Stockholmsresa bokad! På lördag åker vi på shoppingtripp till storstaden. Ska blir så himla roligt! Var jättelänge sedan jag var där.

Springa runt i affärer, fika, titta på folk, suga i sig av storstadslivet.


Har inte riktigt något speciellt jag letar efter... men skulle vara kul att hitta några snygga skor, eller långklänning... och klänningar till alla somamrens fester... och häftiga smycken... och och... !!!
Blir snurrig av allt jag vill titta på :D

Ska i alla fall bli väldigt roligt.
Kanske mindre roligt för min ekonomi... Tur att jag fick påfyllning idag :)




Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, hoppas du får de riktigt bra i sthlm!! :)



SV:

Haha jaaa eller hur!!, men det är inte såå långt bort, får gå till varandra som extra motion.:P

Haha ja de e de :) Haha många som har börjat tycka de men ja venne ;P

2011-05-26 @ 09:37:03
URL: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0