Vårruset

Imorgon ska jag och ett gäng tjejer på jobbet vara med på Vårruset i Örebro. Ska bli riktigt roligt! Vi har fått snygga lagtröjor av jobbet med, så vi kommer va så snygga :)

Har som mål att springa, har ju börjat springa lite nu innan. Som tur var har pappa peppat igång mig och dragit ut med mig i spåret. Men som den bra timing jag alltid har lyckades jag ju bli sjuk förra veckan, men testade att springa ca 3 km igår och det funkade... så jag ska försöka springa i alla fall, så får vi se hur det går!

Har laddat med skavsårsplåster på hela fötterna med, och ett zumba pass. Så det ska nog gå vägen. Runt kommer jag ju på ett eller annat vis. I värsta fall frå jag väl krypa över mållinjen.

Önska mig lycka till!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0