Breaking dawn

Igår var jag på bio med Linnea och Carro och såg Breaking Dawn, den fjärde filmen i Twilight serien.
Hade hört recensioner som sa att den skulle vara långtråkig, och inte alls så bra.. Men så fel de hade!

Det va den bästa filmen jag sett på väldigt länge! Kärleken, spänningen, intrigerna, känslorna... Allt var helt fantastiskt bra! Jag har gått som i en bubbla sedan jag såg den, och det enda jag kan tänka är att jag vill se den igen.

Och ja, jag vet att jag låter som en Twilight fjortis. Jag bjuder på den.

Nu ska jag sluta tjata hål i huvudet på er om filmen. Se den själv istället :)


Gör ju inte saken bättre att han är så snygg heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0