Bok paket



Idag hämtade jag ut ett paket från Adlibris. Två pocketböcker och tre lite mer.. ja vad kallar man det? Inbundna intresse böcker?
I alla fall är det dessa tre; "Välkommen hem till Maria Montazami", "Loppis & Lemonad" och "Loppisboken".
Riktigt fina böcker med massa fina inspirationsbilder! Har inte mer än små kikat i dem än.. Så har det roliga framför mig :)

Jag fick presentkort på Adlibris när Lene på jobbet gick med i Jusek, för att jag värvade henne. Så är tack vare henne jag beställde dessa! Då man kan lägga lite pengar på lite roliga och udda böcker tycker jag.



Var inne på Goda ting och garn idag när jag hämtade bok paketet, och köpte med gott morotsknäckebröd, så ikväll blir det soffhäng med te, knäckebröd och skön läsning!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0