Sjuklingar

Redan torsdag. Hänger inte riktigt med i dagarna efter långhelgen.

Påskhelgen var bra i alla fall! Vi åkte ner till Grebbestad och hälsade på Johanna och små-killarna. På fredagen var vi barnvakt. Gick riktigt bra. Sen på påskafton gick vi iväg till några vänner där barnen fick gå påskärring. På kvällen grillade vi hemma hos Johanna. Riktigt trevligt och gott :)

Åkte hem på söndag eftermiddag. Skönt att ha en dag hemma också. Den gick åt till att måla trappen och lägga i halkskydd. Ska visa sen!

Sen på tisdagen var det nog dagis bacillerna som slog till. På morgonen mådde jag ok. Men ju längre tiden gick mådde jag sämre o sämre.. Så fick sjukskriva mig igår. Och idag med. Igår runt 11 kom Micke med hem från jobbet o var sjuk... Så nu ligger vi båda två helt utslagna hemma. Inte kul alls! :( hoppas jag blir bättre till imorgon, skulle behöva jobba då..

Kanske dags att förflytta sig från sängen till soffan nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0