En ganska vanlig torsdag

Crazy thursday, som Kodjo på morgonpasset brukar säga.
Så craxy har dock inte dagen varit, men helt ok.
Ganska bra dag på jobbet. Ganska lugn. Skönt.

Efter jobbet hade vi ett bankmöte, inte vidare upphetsande.. men väldigt givande!
Nu har vi lagt in vårt topplån på huset som bottenlån istället. Fått lägre ränta tack vare det + att vi inte behöver ammortera. Så nu kan vi ammortera mer på billånet och bli av med det istället!

Vi hade värderat om huset efter nyår, så vi kunde låna mer på bottenlånet för att få bort topplånet.
Fick upp huset till 950 000, inte så illa :) Hade ca 700 000 innan.

Vi har fått en jättebra bankman med! Han har massa bra ideér och förslag på hur vi ska lägga upp alla lån och sparande, och kommer med bra tips på fonder, obligationer m.m. Visst det är hans jobb, men jag tycker han gör det riktigt bra! Hel- nöjd med honom :)


Imorgon är det fredag, gått två veckor sedan vi kom hem från Thailand. Känns som det var 100 år sedan... sjukt. Man hamnar in i gamla vanorna fort.
På tal om det drog Linnea med mig och tränade igår, jätteskönt! Men jobbigt. Och idag har jag träningsverk. Tur att jag "mjukstartade" med Body Balance, och inte punp eller nått annat hemskt!


Imorgon ska vi på After Work med tjejerna på jobbet, Jana slutar hos oss så vi ska tacka av henne. Jättetrist att hon slutar.. men kul för henne såklart!



Ger er en torsdags-katt, i brist på annat spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0