Sessa

Idag föddes en liten sessa, om ni hade missat det :) Gulligt!


Igår startade bokrean, så beställde lite böcker på Bokus idag. Och igår fyndade jag två på Coop Forums bokrea; Varför gråter inte Emma? och en New York guide.
Ska bara få lite tid att läsa med :)


Förra helgen var soft, och fick en del gjort här hemma. Hittade äntligen krokar till badrummet som jag gillade, så blev lite fixning i badrummet med "silikoning" och borrande av krokar och duschhylla. Så åkte även de sista passbitarna i köket upp! Så nu är det så fint så :)
Ska försöka få till lite bilder i helgen.
Nu ska jag försöka hitta någon fin tvålpump och små fina deteljer bara.


Den här helgen blir nog ganska soft med. Det enda planerade är middag med Granlunds. Det är min och Lindas tur att fixa en tema-middag. Ska bli riktigt kul, var länge sedan nu! Har varir resor och jul emellan som stört :P





Och förresten, jag är nu certifierad i ITIL!
Klarade provet, så känns jätteskönt :)



Fina badrumsdetaljer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0