2011 var året då...

- Året firades in i Grebbestad hos Mickes syster Johanna med familj.
- Huset började bli hyfsat färdig renoverat.
- 30 års fest hos Johanna nere i Grebbestad.
- Weekend i Sälen med familjen.
- Min första kick-off med jobbet.
- Jag bytte arbetsuppgifter på jobbet, till applikations support.
- Jag gick på årets Tech days i Örebro.
- Jag sprang vårruset med tjejerna på jobbet.
- Ullared- resa med mamma, faster och kusiner.
- Peter Persson bjöd på stor 30 års fest.
- Madde tog studenten, och bjöd in till studentfirande hos henne.
- Midsommar firades i Grebbestad med Johannas familj och vänner.
- Första släktträffen på MIckes sida i en början till tradition.
- Släktträff på min sida med besök från Hälsingland.
- Putte i Parken '11 med musik och allt därtill.
- Tältturné med Takida och Europe i Grebbestad med syskonen Olsson m.f.
- Lisebergsweekend med Micke och Carro.
- Två veckors underbar semester till Nerja, Spanien med famijen.
- Började och avslutade arbete med Livs webbshop: LiveHome.nu
- Åkte iväg på mina första kund möten på jobbet.
- Vi bokade en resa till paradiset med våra bästa vänner.
- Micke tog jägarexamen och var iväg på sin första älgjakt "på riktigt".
- Var på studiebesök på Volvo- fabriken med jobbet.
- Micke bytte jobb till Peab.
- Årliga Halloweenfesten hölls i år hos fam Linder.
- Härlig spa dag på Loka brunn.
- Mormor firade 80 år.
- Badrummet gjordes om helt.
- Vi installerade en kamin i vardagsrummet.
- Och så hann jag byta arbetsuppgifter och arbetsgrupp på jobbet igen.


2011 blev ett bra och roligt år, med många minnen som kommer stanna kvar länge...
som t ex när The Ark sjöng sista låten på sin sista turné och hela publiken sjöng med..

eller när vi var i Spanien och skulle åka en "genväg" till en by i bergen, och åkte på de smalaste, krokigaste små grusvägar uppe i bergen man kan tänka sig...

eller när det vid tre på natten drogs igång en motorsåg ute i vår trädgård, för att snygga till våra buskar...

och många många fler minnen som jag kommer minnas länge!



Önskar er alla en god fortsättning och hoppas att 2012 blir minst lika bra som 2011!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0