Tralalaa

Borde gå och lägga mig snart.. men känns inte som jag kommer kunna sova ändå! Måste väl kanske försöka..

Idag var det hur mycket som hellst o göra på jobbet. Massa som skulle bli klart och ordnas till. Fick till och med jobba över en timme för att hinna allt. Alltid sista minuten :P

Idag hade vi en mäklare här hemma med, som skulle värdera om vårt hur. Vi vill lägga in topp lånet och billånet i bottenlånet av huset. Så får se så vi får upp det så det räcker! Vi har ju faktiskt gjort om både kök, badrum, nästintill alla rum på nederplan och satt in kamin, så tycker det borde gå. :)


Oh vet ni vad jag gjorde igår!?  Jag körde över en stackars räv på väg till jobbet, på motorvägen! :( Oh jag blev så ledsen... Förhoppningsvis dog den snabbt utan att lida. Usch, inte kul alls!


Men inget att göra nått åt nu, just nu har jag mycket gladare och roligare tankar i huvudet! :D

Nu blir det att försöka sova... So long!
XOXO



Kommentarer
Postat av: Ingrid

May the fox rest in peace!

Den kanske va självmordsbenägen? vem vet...

2012-01-06 @ 17:58:56
Postat av: carola

hejsan såg de vackra turkosa gardinerna på bild...har lika själv letar nu med ljus å lykta efter ett par till...har du tröttnat å vill sälja så är jag intr hör av dig på 0735112161 annars ha det gött mvh carola

2012-01-11 @ 10:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0