Tulpaner

Nu finns det vackra tulpaner att köpa i butikerna! (Eller har det funnits hela vintern, fast jag missat det??) För mig är i alla fall tulpaner vår, och nu, även fast det är jättekallt ute, har det börjat bli ljusare med när jag åker hem från jobbet! Super skönt!

De här tulpanerna fick jag av Liv när jag hjälpte henne med en tidningsannons i söndags, och så har jag fina gula i köket jag fått av mamma när vi kom hem från Thailand, men de börjar se lite slitna ut nu.. Får snart bytas ut.




Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vi har också flera tulpaner hemma! Håller med, de känns så fint och vårigt på något vis. :)



Jaa, Kan berätta när vi ses nästa gång!

Ja det är superbra med mig, med dig då? :)

Eller hur! Absolut! Jag drar till NZ på ons nästa vecka men innan eller efter fungerar! Vill höra om din resa också! :D



Kramar!

2012-02-02 @ 21:01:17
URL: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0