Brasa

Har varit en intensiv helg, så nu tar jag igen mig på en filt framför kaminen i vardagsrummet. Mysigt!

I fredags var det tjejfest hos Malin, jättetrevligt! Micke var på hockey med jobbet, så de dök förbi med senare.

I går åkte jag och Carro först på en shoppingrunda, stan & loppis. Jag skulle ha en sportbh, kom hem med lite nya kläder istället.. Bl.a. Ett par orangea jeans! Men ingen sportbh.
Och Carro hittade en jättefin byrå på loppis som ska målad vit!
Sen hem, göra sig i ordning, och sen till Woodys och äta mat, och sen vidare till Mathias som hade inflyttningsfest.

Jag är inte så bra på det här med två dagars, så rätt trött idag.. Börjar ju bli till åren ;)
Men ska iväg på en promenad med Madde idag i solen, så då piggnar jag nog till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0