Spa-dag på Loka

Gårdag har spenderats på Loka brunn spa tillsammans med mamma, faster kusiner, mormor, farmor och tant Sophia! Riktgit härligt och mysigt!
Åkte dit som en present till mamma som fyllt jämt. Tur, så man får komma iväg på lite lyx!
Jag lyxade till men en härlig Decleor- ansiktsbehandling. Jättehärlig! Sånt man borde unna sig oftare än man gör..



På kvällen var det Melodifestivalen som gällde! Som för de flesta andra svenskar. Micke och Carro kom hem till oss, killarna lagade tacogratäng medan jag och Carro intog TV-soffan.
Jag tyckte det var riktigt många bra låtar med iår. Flera som jag tyckte kunde vinna faktiskt. Inte till vanligheten. Och Loreen var en klar favorit, så hoppas det går bra i Europa med.
Micke och Micke höll dock inte med och röstade på låten Mirakel med Ranelid ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0