Södertälje

Förra veckan var lite hektisk. Först var jag i Stockholm två dagar på kundbesök och utbildning. Var helt ok, inte jättekul o åka själv, men gick bra. Träffade Ingrid på kvällen och åt middag, och så fick jag ju hotell frukost!
Åkte hem på torsdagen. Hade lite otur på vägen hem. SJ hade angett fel spår på mitt tåg, och när jag upptävkte att de rättat felet var det för sent och jag stod på fel perong. Jag var inte själv som sett fel i alla fall... Fick sällskap av en 13-årig tjej som skulle till K-hamn. Så var trevligt att ha någon att prata med på vägen hem.

Sen på fredag efter jobbet åkte jag iväg mot Södertälje för att hälsa på Ingrid. På fredagen var vi hemma hos henne och kollade på film, mys. På lördagen åkte vi in till Stokholm för lite shopping på Söder. Har aldrig gått runt på söder förut, men var jättemysigt! De har nästan alla affärer som centrum har, men mindre folk och fler mysiga affärer och caféer.
På kvällen gick vi ut på krogen, premiär i Södertälje för båda.
En riktigt bra helg! Gick väldigt fort bara..



Gammalt kort sen Ingrid var här på besök sist.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tyckte väl jag kände igen kortet:)

2012-04-04 @ 01:16:53
URL: http://itaktmedtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0