Grillning

Söndag igen, vart tar helgerna vägen!? Och idag har jag fått gjort 0. Hade planerat att jag skulle plantera mina tomatplantor och pelagoner, och gå nått varv med trimmern i trädgården. Men nej. Vad gör jag i stället? Jo jag sover middag ute i trädgårdmöblerna. Visserligen jätteskönt och behövde det verkligen. Blev ju visst lite sent (tidigt?) i går...
Det var grill-knytis hemma hos Johan och Malin. Var ett gäng med folk som grillade, åt, drack lite vin, dansade.. ja det var riktigt roligt!
Tack Malin & Johan för en trevlig kväll!

Nästa helg är det "Schlager-fest" hos Linda och Daniel. Ska bli riktigt kul med, men tror att det får bli lite tidigare hemgång då, så jag orkar med min trädgård med. Sånt man måste sköta om som villa-ägare :)

Nu läggdags inför en ny jobbvecka!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själva för en superrolig kväll :) kraam

2012-05-21 @ 16:32:05
URL: http://itaktmedtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0