Kristiflygare

Röd dag idag, skönt. Har blivit helt jätte-mega-förkyld efter London resan.. så nu ligger jag och myser i soffan med Greys Anatomy avsnitt.
Har tänkt jobba hemifrån imorgon, skulle kunnat sjukskriva mig, för känner mig helt slut i kroppen, men har inte riktigt tid med det, har 1000 grejer att göra på jobbet.. och det är ingen annan som gör de åt mig. Men hemma slipper jag smitta ner resten av kontoret i alla fall.


I går var det kalas hos Niklas, riktigt trevligt, som alltid. God mat, vin och bad i deras ute-spa. (Ett sånt måste jag ha nån gång!) Martin berättade att han fått jobb med efter studenten, Grattis! Han kommer ikapp oss andra kusiner nu :P Och Ann ska med byta jobb, å grattis till henne med!

På lördag är det planerat att grilla hos Johan och Malin, ska bli trelivgt! Hoppas bara att förkylningen släpper och inte blir värre tills dess.


Nu ska jag fortsätta titta på världens bäst sjukhus serie!



Måste bara få lägga upp en bild på lite ögongodis från serien med... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0