Färdig bebis

Nu så är bebis färdig i magen. Allting är på plats, och det är bara att vänta in att den vill komma ut.
Det är 18 dagar kvar till BF, men har börjat känna förvärkar, så får se hur lång tid det är kvar. Kan iofs gå flera veckor med förvärkar, det märks. Ut kommer den ju någon gång i alla fall :)

Imorgon ska jag till BM igen också.. Börjar bli lite nervös inför förlossningen, så känns bra att ha tid nu så jag kan ställa mina 1000 frågor. När vet man att det är dags till exempel? Hatar svaret "det märker man"..

Känns iaf skönt att ha semester. Skulle inte orka jobba nu känner jag...
Bäst att försöka få lite sömn kanske.. Sov helt kass i går, behöver tas igen.
God natt! ⭐


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0