Semester

Idag gjorde jag sista arbetsdagen, på väldigt länge. Närmare bestämt ca 1,5 år. Konstigt, och lite vemodigt.
Kommer sakna alla arbetskamrater. Men har lovat att hälsa på, och de har lovat att komma o hälsa på hos oss också :)

Plockade bort allt från mitt skrivbord och rensade undan massa skräp. Lämnat över allt jag hållit på med.. Så kände mig klar när jag gick hem. Skönt. Men än har jag nog inte riktigt fattat än.. Kommer väl smygandes när jag går runt hemma istället för att sitta på kontoret.

Ska påbörja semester med Midsommarfirande hos Johanna och Niclas. Blir trevligt. Sen en vecka i Åsen med Linda + barn när Micke är hemma o jobbar.
Ska nog få tiden att gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0