Gula pumps

Sitter och försöker hitta inspiration till att plugga lite Sociologi, går inget vidare utan har istället suttit och läst lite olika bloggar. Suck! Måste ta tag i det nu efter detta inlägg...

Har kommit fram till att jag nog skulle vilja ha ett par gula pumps till sommaren. Och de här kostar bara 180 kronor på Din sko! Vore väldans tjusigt till ett par vita stuprör(som jag visserligen inte har ännu men är sugen på att skaffa). Fast enligt Micke var det tant-skor heheh ;)
Har även kommit fram till att jag behöver ett par nya svarta jeans, mina tappar formen efter en användning. Carro sa att Vila hade bra modeller, så får nog kolla upp det.
Vill ha vår NU!!!!! Tur att det är skitväder ute när ja kommer sitta inne hela dagen iaf.
image115


Har även hittat en super söt klänning på Ellos, men finns bara i 36 som minsta storlek, rädd att det blir för stort.
Ett tips till Carro som tar studenten!
image116

Måste ner på stan på lördag och låna lite böcker till nya kursen, hoppas de finns inne.
Tänkte även kolla in lite vårjackor.. HM hade väldigt många snygga.
Nej, nu MÅSTE jag börja plugga.

Kommentarer
Postat av: Hannah

skitsnygg klänning! :D

2008-02-20 @ 16:55:49
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0