Internet shopping

Fattar inte, jag och Micke har blivit som två gamlingar efter resan. Vi blir skit trötta frammåt sju-åtta på kvällen, lägger oss nio(tio om vi orkar vara vakna) och vaknar åtta på morgonen och är pigg. Fattar inte att de ska ta så lång tid att ställa rätt sig. Men i och för sig så är det väl bra att vara pigg när det är ljust ute. =)

Kunde inte låta bli att beställa kläder från H&M igår. Gick in på deras outlet efter tips från Englas Showroom och fyndade en kjol, ett linne och en trekvartsärmad tröja för endast 300kr!
Men blev ganska frustrerad på den där sidan. Hittade en jätte snygg stickad tröja med kimonoärmar och en stickad kofta som jag ville ha, men när jag väl hade bestämt mig för vad jag skulle ha så var de borta! Jag hittade dem inte längre. Jag tänkte att de måste ha tagit slut medan jag velade, och betällde det andra. Men idag när jag går in och kollar då är det satans tröjan tillbaka! Suck! Var kanske inte meningen att jag skulle ha den där tröjan. Den skulle säkert inte passat.
Här är kläderna som jag lyckades beställa i alla fall.

image121

image119 image122
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0