Ljus i garderoben!

Har bara kommit igenom kap 1 instuderingsfrågor.. suck. Det här kommer ta en låång stund. Ingen lust alls just nu. Kanske ska hoppa lite och göra några av varje?

Måste visa vad min snälla pappa gjort! När vi kom hem från Thailand hade mamma och pappa varit här innan och fixat massa. Det fanns frukt, frukost och choklad i kylen, det var städat, lampan i köket var flyttad till mitt över köksbordet och antagligen bäst av allt var att pappa fixat en lapma på el till garderoben!! Så nu behöver ja inte gå runt med en ficklampa för att se vad jag ska ha för kläder. Helt underbart!

image109

Kom på att jag inte visast vad jag köpt i Thailand heller. Måste visa lite utan sakerna i alla fall.

Den här klänningen köpte jag i en liten söt butik i Khao Lak(riktig affär, inget prut-ställe)
Kommer passa bra till sommaren, nu när det ska vara blommigt. Än känns den lite för kall, men kanske till ett par tjockare legging och en kofta..
image110

Den här super fina trä elefanten står nu på mitt vardagsrumsgolv.
Den gjorde det inte lätt för oss att packa.
image111

Köpte även en vas till blom-stråna som fick ge sin förra vas till orkidéen. Men den här vasen passade mycket bättre.
image112



När jag ändå är i farten med att lägga upp bilder måste jag visa mitt dunder fynd på Secound hand.
Frächade till den lite och smörjde in den med lite skinn-kräm för mer glans så var den som ny igen!
Gillar den jätte mycket och den passar till allt.
image113


Nej måste verkligen skaffa mig photoshop, hatar att sitta i paint och försöka klippa till bilder.
Fattar inte varför det slutade att fungera, måste ta hit erik så han får laga!


Någon som vet någon affär i London man inte får missa förresten?

Kommentarer
Postat av: m0a

ooh vilka fina saker du har köpt ! :P

2008-02-18 @ 15:24:49
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Andrea

Åh söt klänning!

2008-02-18 @ 20:16:39
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0