Shoppingsugen

Gick på stan med Madelene från klassen igår i örebro. Kändes riktigt behövligt att komma ut och shoppa lite. =) Köpte ett grått "pösigt" linne med silver/svart blommönster, ett par silver-fjärils-örhängen och ett guldhalsband med ett rött hjärta hängades i kedjan. Kommer bli snyggt nu till våren hoppas jag. Men shoppingrundan gav mig blodad tand och nu sitter jag och fönstershoppar runt på olika sidor.. Vill ha massvis med saker, finns så himla mycket snyggt nu till våren. Måste lägga upp lite bilder på det jag hittat =)


Är riktigt sugen på en big size tröja. Måste hitta en sån här.. de här hittade jag på Asos, så om de inte finns här hemma får jag väl beställa, den svarta o blåa kostar 22 dollar och den gråa 80 dollar.


Hittade även de här två kjolarna som jag fastnade för. Vore häftigt med en riktigt hög midja...


Gillade även dessa tre. riktigt snygga och sommarfrächa.


sandalen såg väldigt skön ut, och snygg var den med. Skulle va skönt med en platt sandal som satt bra...
Är även väldigt sugen på ett par vita jeans nu till våren och sommaren.


Vill ha så mycket men nu efter semestern är inte plånpoken stor så får nog vänta med lite inköp.
Men fönstershoppa har ju faktiskt aldrig skadat!


Nej kanske ska ta och kolla de där instuderingsfrågorna till tentan? (om jag kan slita mig från fönstershoppingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0