Sommarlängtan...

Första riktigt veckan nu efter resan, och med en tenta på fredag. Känns inte bra. Har ju inte direkt hunnit jätte plugga i Thailand.. Men får gå som de går. Sitter i alla fall nu och försöker skilja på Marx, Durkheim och de andra gubbarna..
Måste berätta att .net tentan gick bra(bra o bra, men fick G iaf). Fattar inte hur jag klarade den, var övertygad om att jag skulle få göra omtenta. Blev överlycklig när jag fick resultatet! Sen så är jag medveten om att de var på gränsen, men det kommer inte synas på betyget i alla fall, hehe.

I lördags fyllde niclas 20 så då var vi i hans brors lägenhet och kollade på melodifestivalen. Måste säga att det var ganska roligt att carola och andreas inte gick direkt till final, eftersom de var dunder säkra på att de skull de. Sanna nielsen var i alla fall förtjänt av sin plats, var en riktigt fin låt och hon har så fantastisk röst!


Har planerat upp våren och sommaren nu med massa roliga grejer, och mer kommer det säkert bli med.
Till våren ska jag, moa o carro försöka komma iväg till London över dagen för en shoppingdag. Ska bli riktigt kul att shoppa någon annanstanns än Örebro, Karlstad o Stockholm.
Har även planerat att åka iväg till Grebbestad någongång i sommar, kanske midsommar om stugan inte är upptagen då. Får tjata så micke ringer johanna snart!
Vi är även sugna på en kortare resa till sensommaren. Funderar på att kanske hyra lägenhet eller hus i Spanien.
Sen blir det såklart Putte i parken festivalen som går här i karlskoga. Den tror jag kommer bli skit kul med artister som Maia Hirasawa, Timo Räisonän, Salem al Fakir, Petter, Adam Tensta, Mustach, Lillasyster och många fler.
Sen, inte lika roligt men nödvändigt, ska jag väl försöka hitta ett jobb också. Ska försöka på samma ställe som förra året, tror jag har lättare att få där än någon annanstanns.
Sen hoppas jag på en varm o fin sommar med mycket grillning och bad. Längtar nu....

image108

Nu måste jag återgå till Marx o de andra.. men återkommer nog sen igen när jag behöver en paus =P

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild

2008-02-18 @ 11:43:22
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Camilla

fin blogg.

2008-02-18 @ 11:45:28
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackare.. Marx och Durkheim.. är glad att jag slipper såna gubbar hihih

2008-02-20 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0