Vad ska jag göra idag?

Idag är jag "ledig". Skönt då jag fick sovmorgon igen... (Hur ska jag klara av att börja jobba kl 7!?)
Håller på att formulera en projektidéskiss som ska lämnas in imorgon. Inte det enklaste, fattar inte riktigt vad det är de vill att vi ska skriva... men men... blir nog bra.
Har nog bestämt mig för vilket projket jag vill jobba med nu... Har börjat vant mig vid tanken att jobba 8 h/dag.. =P Tror jag kommer lära mig massor!

Idag har jag massa punkter jag ska ta tag i tänkte jag.. Får se vad jag hinner/orkar med:
  • Limma bordet
  • Måla väggen i köket
  • Växla in check
  • Posta brev till CSN
  • Posta brev till GötebrogsUniveristet
  • Skriva klart projektidé
  • Skotta snö
  • Plocka undan lite här hemma
  • Tvätta av fönstrerna i V-rummet
  • Sortera soppåsen med kläder i Släng och Skänk(till välgörenhet)
Och lite roligare sakerna om det hinns med =)
  • Göra manikyr och pedikyr
  • Ta en prommenad
  • Ta en runda på stan



Vad ska NI göra denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Maria

har gjort: sprungit natt-cup, suttit vid datorn

borde ha gjort: postat brev till csn, skrivit labbrapport

2009-01-21 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0