Ullaredsbesök

Hemma efter en helg i Ullared. Blev som väntat en hel del shopping. 
Mest blev det till Leon; kläder, julklappar, dregglisar, hakklapp, matburkar och massa mer. 
Inhandlades även en del andra julklappar, saker till mig, Micke och hemmet. 
Inte mycket oplanerat, nästan allt stod på listan innan. (Kanske skrev extra mycket på listan?) 
Hittade inte allt på listan dock.. Och på min favoritavdelning köpte jag inget, inredning, var helt slut efter de andra delarna. Och kanske var det lite så att jag nog inte behöver mer ljuslyktor :) 

Bodde på hotellet, och det var jättebra! Fina rum och nära varuhuset. Gick över förväntan bra med två bebisar i samma rum. De skötte sig jättebra hela resan! Super-bebisar! 

Leon fick en belöning i form av hoppgunga för han var så snäll på resan  :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0