Dans är glädje!

Första Tentan börjar närma sig, rättare sagt en vecka och en dag kvar.
Nervös? Skojja inte!
Vill inte att den fredagen ska komma, känner att jag inte kommer hinna lära mig allt tills dess,
men vill ändå ha den överstökad.
Usch! Blir yr & stressad bara jag tänker på det...
Så... nu övergår jag till något roligare!


Var på tredje danskursen idag. Tro det eller ej men jag, mamma, pappa, faster, farbror, kusin o grannparet har börjat på överlevnadskurs i dans!
Vi är ett gäng på 20 pers som en gång i veckan träffas och får lära oss olika danser som kan vara nyttiga att kunna. 
Hitills har vi dansat shottis, vals och hambo. Och det är riktigt roligt! 
Tyck vad ni vill om dans, men en sak är säker, man blir glad av att dansa!
Så mitt förslag är att alla som känner sig lite nere och trötta av hösten som kryper sig på är att börja i en dansgrupp. Behöver inte vara en "seriös" grupp, utan bara en nybörjarkurs som pågår några veckor eller varför inte testa de nya dansträningspassen som börjar komma till gymmen!
Jag lovar att du känner dig mycket piggare och gladare efteråt!



Vad får man ut på att spränga ett träd i en rondell?


With Love / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0