Kalas!!!

I fredags var det kalas för Ann och Karin. Det bjöds på glögg och sedan på tacos! Jätte gott!
Fick även reda på att Ann träffat en kille =)
Det var riktigt trevligt.. länge sen man såg alla.
Kom inte hem förens kvart i ett... hehe
Då kom Niclas, Moa, Micke P, Carro och Magnus förbi och tog några öl. Blev en lång natt...
Jag gick och la mig tjugo över 4, och Niclas gick nog inte förens halv 5... =P Men de va trevligt de med.

Igår åkte jag och Moa till Örebro för att handla julklappar. Hittade tyvärr inte så mycket som jag hade hoppats på.
Eriks julklpap var slut och hittade inget till mamma heller... Men till pappa hittade jag en present i alla fall, men tror jag ska hitta på nått mer. Köpte i alla fall roliga saker som eluttag och laddningsbara batterier på Cleas Ohsson...heheh
Köpte i alla fall ett lila nagellack som ska matckas med mina lila strumpbyxor på nyår. MEn de va väl de enda roliga...
Moa därimot hittade massa saker. Både julklappar och till sig själv. =)
Sedan på kvällen slog jag och Moa till rejält och beställde kina mat (4 små rätter) coh drack rödvin till. Kändes riktigt vuxet..!!
Micke och Niclas var inte lika fantasifulla utan åt Mc Donalds.
Sedan kollade vi på nån film om ett softball lag... faktiskt inte de minsta rolig även fast de va en komedi, så efter den va man så trött så man somnade på en gång.


Idag ska vi till Sanna på 2 års kalas! Ska bli kul! Så nu måste jag hitta på en ny kalas outfit... klurigt =P
Nu syns det riktigt mycket på Cissi att hon har en ny bebis i magen! Ska bli så roligt med en ny gullunge i släkten... men misstänker att Sanna kommer bli svartsjuk på nykomlingen.. ;)


Nej nu ska jag dra Micke från spelande så vi kan kolla på filmen vi lånade av Martin som lånat den av Nicklas..


* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0