allt är inte en dans på rosor...

Äntligen lite ledig, på riktigt!
Hade tenta igår, så nu i helgen kan ja släppa alla tankar på skolan helt! Skönt!
Kanske blir en mer behaglig person då?

Ska på 2 års kalas idag! Terror Tilde, alias Bam Bam, fyller år!
Har köpt en bil åt henne, en sån där som man sitter på och sparkar sig frammåt på.
Hoppas hon gillar den!

Får se vad de blir till helgen... funderade på disco bowling i kristinehamn..
men verkar inte blir de i alla fall... synd.
Hade tänkt att börja sticka med, men behöver hjälp av mamma att lägga upp maskor.
Ska bli kul o se om man minns nått från högstadiet.

-------------------------

Det tär verkligen på en att vara ifrån den man älskar.
Så mycket onödigt tjafs och små skit.
Man kan ju tro att allt bara är gulligull när man inte träffas annat än på helgerna.
Tyvärr är det inte så. De blir mycket tjafs om allt möjligt skit,
bara för man har sina egna liv, och inte vet hur den andra har det.
Man kasnke har haft det jätte jobbigt under veckan och vill prata om det,
men den andra kanske också haft det jobbigt och tycker de bara är gnäll det den andra säger. osv.
Det har varit massa i hans grupp som blivit dumpade av sina flickvänner efter de ryckt in, även fast de varit tillsammans i flera år innan.
Men vi ska hålla ut. Det är inte så långt kvar nu...
Och det finns ju även många bra stunder! De överväger allt!


jag är det nakna i sanningen
jag är det tysta i ensamheten
jag är det lidelsefulla i våren
jag är frustrationen över evigheten

jag är tveksamheten i orden
du är saknaden som jagar mig
du är det enkla i sommaren
och enkelheten klär dig


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0