En liten lista i väntan på bättre tider

Hittade precis en lista att roa mig med medan jag väntar på att nästa tvätt ska bli klar.:

10 favoriter:
Färg:  lila just nu
Mat:  pasta! 
Artist: Sahara Hotnights
Film: The Holiday
Bok: Karin Alvetegens Svek
Sport: Fotboll får det bli då
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredag hela veckan!
Glassmak: Choklad från Lidl
Tid på dygnet: Kvällarna då jag och älsklingen är hemma samtidigt

9 för tillfället:
Humör: Seg
Smak: luft
Kläder: Mysbyxor och t-shirt
Bakgrund: Min blommiga tapet!
Nagellack: genomskinligt
Tid: 14:20
Omgivning: musik hos mig och renoveringsljud hos grannen
Irritationsobjekt: all skit, måste städa =(

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Linnéa
Screen name: ingen aning
Husdjur: Musse, en vit kanin 
Piercing: Öronen
Förälskelse: humm.. minns ej. Säkert nån i klassen
Musik: Spice Girls, Gyllene Tider
Bil: Har aldrig haft en egen bil..
Kyss: Men min första pojkvän

7 senaste:
Cigarett
: Så länge sedan att jag inte minns.
Mat: Hamburgare med pomesfrites
Dryck: Tea
Biltur: Igår kväll med BMW:n
Kyss: Imorse!
Spelad låt: A perfect mess - Sahara Hotnights
TV-program: Desperate Housewifes

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: gills i badkar??
Varit med på TV: Ja, i CTV! (kastade yxa heheh)
Kysst någon du inte känner: nej det tror jag inte

5 nej tack:

Kläder: så tajt polotröja att man tror att man stryps
Mat: kommer inte på nått
Musik: konstig musik utan melodi
Dryck: starka saker som whisky, couniac o viss likör
Personlighetsdrag: falskhet, långsinthet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på TV, lagade mat, myste med Micke, spelade folkmusik
Du kan höra just nu: Musik: hey there Delilah... inget mer....
Du inte kan leva utan:  Micke, vännerna, familjen, datorn...
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn.. som nu =P, hemma "spa", pluggar, läser

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Micke, Moa (de tre M.en)
Du tycker om:  Micke, Moa, Lisa m.f.
Du inte gillar: ja du

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår, jag fyller ju år då!

1 önskan:  "peace on earth & health to everyone I love", kanske ska satsa på fröken sverige tävling ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad på min blogg...

2007-10-27 @ 12:42:52
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0