Stavgång

Idag har jag varit jätte hurtig. Jag och Carro började vår nya tradition med att gå stavgång i nobelspåret. Var ritkigt härligt att komma ut och gå lite, och vilket tempo vi hade! Så beach 2008 - here we come! ;)
Känns dock inte lika hälsosamt nu när jag tittat på film, ätit chips och druckit cola... Men men, man måste ju unna sig lite när man varit duktig!

image253
Peter Siepen tränar också stavgång



Jag och Micke var hemma på vinbärsvägen och hälsade på förut och fick fika och lunch. Jag och mamma planerade in att gå på vår vernisagen som är i konsthallen nu. Min gamla fiollärare är nämligen med och ställer ut tavlor så ska bli roligt att se.
Riktigt sugen på att åka på en shoppingrunda med, drömmer till o med om att jag shoppar. Men känner verkligen inte att jag har tid med det de här närmaste 2 veckorna när jag har två tentor. Men efter det så ska det shoppas, det kan jag lova!

Såg precis filmen Tre systrar och en mamma. Den var bra, men är riktigt glad att jag inte har en sån mamma som lägger sig i vem man dejtar, och lägger ut kontaktannonser åt en.. hehe
Men det slutade ju bra ändå! (som de flesta filmer)

Kommentarer
Postat av: Maria

nördigt värre med stavgång måste jag säga! Coolare att springa!

2008-04-08 @ 17:35:37
URL: http://www.annelimariabrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0