Tentaplugg

Har tenta imorgon 8.00. Ser jag inte fram emot. Men får hålla tummarna på att det går bra.
Håller på att gå igenom Hannas del nu som var den del på tentan som gick sämst förra gången. Så hoppas de kommer det jag pluggat på nu!

Ska iväg och spela med ikväll.. lite opassande när jag borde plugga, men får väl vara effektiv nu och sen åka direkt när vi är klara så jag kan kolla igenom det sista ikväll. Så hoppas på att det inte är någon fest i huset ikväll så jag kan sova ordentligt =P

Fint väder idag i alla fall, skönt! Då kanske man kan ta en snabb prommenad om man blir för trött på pluggandet... Rensa hjärnan lite.
Nej nu måste jag sätta igång igen. Funktionalismen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0