Borta bra men hemma bäst!

Hemma igen efter en veckas semester i Turkiet. Det har varit en riktigt bra resa med massa sol oh bad. Var ca 35 grader i skuggan och 45 i solen på dagarna och även över 30 grader på kvällana. Riktigt varmt, nästan för varmt ibland. Men var inte direkt billigt där, en måltid/person gick på ca 120 kronor. Kläder och liknande var inte heller så billigt, försäljarna böjrade på jätte höga priser så fick man ruta så gott man kunde. Köpte inte så mycket, på de mesta syndes det så väl att de va fejk som tex Dolce&Gabbana saker. Själv köpte jag bara 2 tröjor och ett par mysbyxor och Micke köpte två tröjor och en vattenpipa.

Det som förstörde resan lite var att både jag och Carro blev dåliga. Carro var redan dålig innan vi åkte och när vi var där nere så mådde hon bra ibland och sämre ibalnd. Själv tror jag att jag fick solsting eller nått, för var riktigt dålig två dagar och tapade sedan matlusten resten av resan vilket var tråkigt, för det var riktigt god mat där annars!
Men vi lät inte sjukdomarna hindra oss för mycket utan hittade på massa skoj! Första dagen så åkte vi upp till borgen och tittade på solnedgången och utsikten över Alanya, andra dagen var vi på beachparty med grillbuffé och tävlingar. Sedan var vi även på ett vattenland med massa olika rutchkanor m.m. och på en båttur runt Alanya där man fick bada på olika ställen och gå in i grottor.

Sammanfattat en riktigt bra resa! Visar upp lite kort när jag fört över dem i datorn. =)

Kommentarer
Postat av: eliin

åh har ni kommit hem nu:) har ni haft det bra?

Den blåa rekomenderar jag, eller den oragna! Oranga är lite starkare.. :) puss

2008-08-20 @ 22:17:00
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: eliin

Jag har oxå tänkt lite på ditt hår, bleker man det tillräkligt länge så kommer de orang/gula tonerna försvinna och bli vita. Då slipper man den guuldiga tonen. Sen kabn du använda dig av silverschampo eller en färgbomb, bomben kan göra så håret får en askig ton, eller så lägger vi på en tooning över de blonderade slingorna :)

Det är bra med mig, känns lite jobbigt att erik flyttar i helgen, helt plötsligt så händer allt. Men jag ska försöka se det ljusa i det hela.. Skönt att du har kommit hem nu (A) när jag saknar erik för mkt kommer jag till dig :)

2008-08-20 @ 22:31:22
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: eliin

va roligt att du följer med :) va trevligt :) puss

2008-08-20 @ 22:42:26
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: m0a

haha visst är det ? jaa du lite har det allt hänt :P haft det bra?

2008-08-21 @ 10:56:00
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0