Nya gardiner?

Tycker det är roligt att byta gardiner efter hand, få lite nytt in i rummen. Hela rummet kan se annorlunda ut bara man byter lite tyg! Men ska jag vara ärlig så är det bara vardagsrumsgardinerna jag bytt sen jag flyttade (förutom jul). Illa! Gillar gardinerna jag har i köket, men skulle vara kul att ha nått att byta med. Kollade in på Jotex och hittade några som skulle kunna passa. Köket går i grönt, så vill ha det i gardinerna med.
Behöver inte vara panel kanske, men tycker det är så smidigt! Slippa sy och mäta... Lat?

Nån som har nått annat förslag som är snygg än panel?



Kommentarer
Postat av: moa

Haha visst gör det :)

det här då? Oxen :Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.

2008-08-31 @ 19:09:38
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0