Resväskor m.m.

Har just kommin hem från mamma och pappa, som vanligt med massvis med saker! Hämtade resväskorna, solparasoll och starndmadrass. Fick även med mig chockladpåsen, ett kuvert med namnsdagpengar från farmor, en ny cyckelkorg och fick även med mig sallad, lök och morötter från landet.
När pappa och jag skulle hämta mamma hos Keereweers så fick jag se Mariannes 50års present, hehehe, den är klockren! När vi sedan åkt hem så bjöds det på kyckling och ris, så hjälpte mamma till med att laga Mickes byxor, vilket var bra eftersom jag inte har symaskin. Så nu ser de mycket bättre ut!

Micke är iväg och fiskar kräftmat nu, ska nämligen fiska och äta kräftor i helgen, mums! Nån som vet nått bra tilltugg? Funderar på paj, baguetter och ostar...


Imorgon är det dags för Winnerbäck konserten!! Ska bli jätte roligt. Så har vi fått Daniel att skjutsa oss, super bra!
Återkommer med bilder och så.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: m0a

om hon ska !

2008-08-10 @ 20:45:09
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0