Sista dagen på jobbet

Fick lite klagomål från elin att jag bloggar dåligt så får väl skriva lite mer då.. hehehe ;P
Ja idag så gjorde jag sista dagen på jobbet. ändes bra men vemodigt eftersom jag antagligen inte kommer tillbaka nästa sommar. Fick blomma och massa beröm från arbetsledaren och chefen. Kändes bra! Fick även en kram från chefen, då måste man gjort bra ifrån sig =D Tråkigast var att säga hejdå till Madde, har varit så kul att jobba med henne... men får maila och så.

Ska snart med Micke o Carro till Max nu. Vi har ätit, men har inget bättre för oss så kan lika gärna följa med och titta när de äter.. heheh.
Har kommit på massa saker jag vill ha från IKEA nu!!! Så när ja kommer hem måste jag dit. Kan lägga upp lite om jag hinner med det jag ska införskaffa. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0