Gossip Girl

Började titta på Gossip Girl igår. Var en riktigt bra serie faktiskt, blev lite beroende för nu måste jag se de fler avsnitt! =) Snart ska den börja på kanal 5, och då ska jag vara med från start!
Hoppas serien fortsätter vara bra nu, så att det inte bara var första avsnittet..

image82 Serien känns lite lik O.C, då den handlar om rika ungdomar, deras relationer, fester, vänskap m.m..
Och som trogen OC fan som jag var kommer jag antagligen bänka mig framför TV:n när Gossip Girl börjar sändas.















Hämtade resväskorna hos mamma o pappa igår, nu börjar det kännas på riktigt. Ska nog börja ta fram lite saker som ska med idag med, ta upp sommar kläderna och skorna från förrådet.
5 dagar kvar nu! =D


Ska tvätta idag. Jippi! Och för att förstärka den lyckan så regnar det såklart ute så alla kläder kommer bli genom våta när jag springer fram och tillbaka med dem. Längtar verkligen..

Ska till Örebro med Micke & Carro idag. Så slipper inte åka dit på min lediga dag i alla fall ;) Tänkte kolla på leggins på KapAhl, fick mail om att de hade special erbjudande på det. Kanske kan hitta en skjorta till Micke med som han kan ha på bröllopet.
Måste i alla fall lämna tillbaka boken på biblan först, var ju tvungen att köpa en bok för 500+  eftersom den på biblan inte var den nyaste verisionen... suck. Tur att jag har pappa som så gärna betalar mina böcker! =)


Nu måste jag börja sortera min tvätt, så kanske jag kan börja tidigare om ingen har bokat morgontiden!?
YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0