Shopping med mamma

Sista helgen innan verkligheten drar igång igen.. Men ska faktiskt bli ganska skönt att komma in i rutinerna igen.
Måste dock sätta igång att se några filmer... kanske kolla lite i boken med.. den verkar inte alls rolig. Lite sur med för de lovade att den skulle komma innan jul, men den kom i förrgår.. o nu e ju kursen snart slut.. men men.. bra att ha på tenta i alla fall.


Igår kom mamma förbi en stund. Hon hade varit på stan o kollat rean och köpt två par trosor och ett par strumpor till mig! Innan vi åkte hem till vinbärsvägen åkte vi förbi arena reklam. Har faktiskt inte varit där tidigare, de hade ju massa snygga kläder.
Jag hittade en jätte fin siden klänning som jag fick av mamma, hon köpte även en tunika i grönt, en varsin luvtröja till Micke o erik och ett par leggins(!) (mamma har varit skeptisk mot leggins förut.. tyckt hon varit för gammal...hehe)
Så kom därifrån med massa fina grejer!
Måste visa hur klänningen ser ut: tror jag ska ha den på bröllopet...



Sedan fick mamma hjälpa mig att laga mickes tröja... tror de inte ska synas så mycket nu.. Men så typiskt.. första gången han anväder den blir det hål i den,.. men men...

- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- -

Jag har fått stipendium igen från Outo Kumpu!
8060 kronor.. inte så illa! =D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -

Micke ska ta spruta idag.. usch! Så glad att jag slipper.
Längtar såå mycket nu... Bara 24 dagar kvar nu!!



Nu måste ja nog ta o kolla på en film till.. ska nog ta en titt på projektet med som kommit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0